Xiao Shuhe struggles between restoring his homeland and love, admitting that without the hatred of a fallen nation, he could have truly loved Duan Zi'Ang. During the Lantern Festival, Zi'Ang takes Shuhe to the night market, lost in affection. Meanwhile, a rescue plan unfolds, but Shuhe’s escape attempt is exposed, leaving Zi'Ang to suspect he has been betrayed all along.