Duan Zi'Ang and Xiao Shuhe are bound by love and hate, clashing repeatedly. Even as Zi'Ang admits Shuhe is the only one he cares for, Shuhe cannot forgive his actions. Meanwhile, Huo Ying is captured in Jibei but secretly informs Shuhe of a rescue plan during the Lantern Festival.