Kill to Love Episode 9
Xiao Shuhe confronts Duan Zi'Ang while pursuing Jibei assassins, leaving their bond fractured. After the Jibei Emperor’s death, Zi'Ang is honored for his deeds, rising as commander and later crowned Emperor. Vowing to unify the land, he must choose between love and loyalty. Meanwhile, Shuhe is captured and imprisoned in the Jibei palace, where the two meet again.