Kill to Love Episode 8
Duan Zi’Ang and Xiao Shuhe dream of leaving behind their royal ties to live freely together in the mountains. Meanwhile, the Crown Prince clashes with the Emperor, leading a rebellion and confronting Shuhe in a fierce standoff. Amidst chaos, the bond between Zi'Ang and Shuhe is once again tested between court strife and the struggle between two nations.