Kill to Love Episode 7
Duan Zi’Ang reunites with his long-lost younger brother and vows never to be separated again. Xiao Shuhe witnesses their reunion with quiet concern, suspecting Jibei’s hidden schemes. Meanwhile, Zi’Ang’s true identity is revealed, putting his deep bond with Shuhe to the test once more.