Kill to Love Episode 6
The Crown Prince suspects Duan Zi’Ang as a Red Shadow and orders a raid on the Sixth Prince’s residence. Xiao Shuhe scolds him, yet Zi’Ang entrusts a dagger to him, vowing to protect him. Meanwhile, the Crown Prince and Chancellor Gu plot to eliminate Shuhe.