Kill to Love Episode 5
The Emperor announces that Prince Xiao Shuhe will marry the Princess of Jibei to secure peace between the North and South, assigning Prince Xiao Shuqian to oversee the matter. The Crown Prince grows resentful, and Prime Minister Gu warns that this move favors Shuhe. The Crown Prince then plots to frame Xiao Shuhe.