Kill to Love Episode 4
Xiao Shuhe confides in Duan Zi'Ang about his doubts before entering court, wearing royal garments given to him by his father the emperor. The Crown Prince feigns congratulations but secretly orders Huo Ying to kill Shuhe within three days.