Kill to Love Episode 3
Xiao Shuhe meets with the Crown Prince, where brotherly respect masks hidden doubts and distance. Afterwards, Shuhe drinks with Duan Zi’Ang, confessing his conflicted feelings toward the Crown Prince, while Duan Zi’Ang comforts him.