Kill to Love Episode 2
Xiao Shuhe and Duan Zi’Ang become closer through music, but news of someone staying in the Sixth Prince’s residence slowly spreads throughout the court. The Crown Prince secretly orders Huo Ying to assassinate the Sixth Prince within seven days.