Kill to Love Episode 1
A prince and an assassin fall in love amid a kingdom's collapse. Duan Ziang kills the crown prince to help Xiao Shu He rise, but their bond fractures. Years later, Ziang returns as an emperor. Can love survive the weight of power, betrayal, and time?