Lin and Nut’s relationship sparks conflict among friends, but Lin reveals that his confession was unsuccessful. Nut already has someone else in his heart. With misunderstandings resolved, Win helps Nut secretly continue rehearsals. During their time together, Nut performs his own song and finally confesses his true feelings.