Lin confesses his feelings to Nut, and with Win’s help, their relationship blossoms. However, troubles plague the band members. Chai and Ek get involved in a fight and are injured, angering both their parents. Nut's health forces him to suspend rehearsals, leading to his father insisting he study abroad.