Ek nearly quits the band due to his parents’ opposition, but with Chai stepping down as leader and Win’s heartfelt plea, Ek’s family finally gives their support, allowing the four to keep preparing for the contest. However, Nut’s father wants him to abandon his dream of music and pursue a study-abroad opportunity.