Bittersweet Rainbow
After seven years away from home, Niccolò returns to his hometown after the death of his father and reunites with his mother and childhood friend. The journey is full of memories and emotions, but it also brings back memories of his first love with Claudio, a sweet and bittersweet affair that ended abruptly in an accident, leaving Nicolò to face the pain with open arms.