My Brother
Alberto is a young comic book illustrator living life in Berlin with his boyfriend. One day, he receives bad news about the death of his brother, forcing him to return to his oppressive hometown in Spain. After attending to the funeral and other tasks, he discovers a great secret in the suicide note left behind by his brother.