Honey, Let Me Hurt You
College student Ennis is having the most confusing week of his life. The night after a party, an unexpected and intimate encounter with his best friend Sean, coupled with a complicated relationship with his ex-girlfriend, sends him into a state of severe anxiety and pushes him to his emotional and physical limits...