Guillermo on the Roof
Young film director Guillermo has just experienced a failed relationship and decides to turn it into a movie. During the filming process, he meets Samir, a young refugee from Syria, whose innocence and good looks catch Guillermo's eye. As they climb up to the roof of a house, they see a different part of the city, which opens Guillermo's eyes.