The Boys of Love Beach
A small seaside town is set to host a beach volleyball tournament. At the invitation of their friend Akira, Takeshi, Ryo, and Mitsuo form a temporary team to compete. The amateur team works hard to train day and night. During practice, Takeshi gradually falls for Ryo, but Ryo seems to be hiding a secret. When a new team member, Yuichi, joins, the heartbroken Takeshi finds a new love interest. However, this relationship, much like their volleyball game, is full of difficult challenges.