Slight Pain
When Mahsa accidentally discovers that her girlfriend, Sarah, has been sexually abused by her father for a long time, her shock and anger turn into a shocking proposal: to kill Sarah's father. What starts out as an emotional joke becomes more and more real as events unfold.