Love is Love 3
Sarah and Clara have decided to move in together, and their sweet and happy relationship has entered a stable phase, but then Clara's ex-girlfriend, Lara, shows up at their doorstep, causing tension between the three of them. Lara's provocative and hostile behavior revives Sara's unease about her love and forces her to examine the truth about her relationship.