Wegen Hegel
Ping, a Chinese student studying philosophy in Germany, is lonely and isolated in a foreign country. He receives advances from Max on a dating app, and with the help of a mysterious drug, the two of them begin to hook up. However, he accidentally reads Hegel's book, which brings the date to the brink of collapse....