The Proper Way to Write Love Episode 8 (Finale)
Natsuo is devastated to learn that Hiromu once treated their love as part of a plan for revenge, leading to a huge fight. Just as their relationship is on the verge of falling apart, Natsuo and Hiromu make startling confessions.