The Proper Way to Write Love Episode 7
Natsuo and Hiromu enjoy their sweet life together, growing even closer. At their high school reunion, everyone is stunned to learn that the handsome Hiromu was once the gloomy Suzuki. However, when Natsuo uncovers the secret Hiromu has been hiding, their relationship faces a serious conflict.