The Proper Way to Write Love Episode 5
Mamoru, whom he has not seen for many years, walks into Hiromu's salon. From Natsuo, he learns that Mamoru was his senior at his old part-time job, which makes Hiromu start to care about their past. The tension between the three of them grows, but also makes Natsuo decide to express his feelings more clearly.