The Proper Way to Write Love Episode 3
Natsuo continues to pursue Hiromu and even cooks dinner for him. As they eat and chat, Hiromu slowly lets down his guard and shares memories from his gardening notebook. However, an unexpected comment from Natsuo hits a painful nerve in Hiromu’s heart...