The Proper Way to Write Love Episode 2
Natsuo boldly pursues Hiromu and suggests going on an official date. However, every café is either full or closed, and they end up at a botanical garden by chance. Hiromu recalls being mocked as a “plant boy” by Natsuo back in their high school gardening club days. Ironically, it is now his calm explanations of the flowers that completely captivate Natsuo.