The Proper Way to Write Love Episode 1
Hiromu Suzuki is no longer the gloomy, quiet high schooler who used to tend plants in silence. Now, he's a confident and composed top hairstylist in Tokyo. One day, Natsuo Washizawa—the delinquent who once bullied him—walks into his salon and falls for him at first sight. Calm on the outside, Hiromu is secretly planning a sweet revenge.