Violeta and her new girlfriend, Bianca, start a new life together, sharing romantic moments in Curitiba, but the pain of the past still resurfaces. Bianca remembers her own struggle with depression, while Violeta recalls the conflict with her father that led her to leave her hometown and travel alone to the big city in search of freedom.