Violeta and Ágata are a young lesbian couple who are secretly in love in a small, conservative town, afraid of being discovered. Unwilling to hide her feelings any longer, Violeta decides to come out to everyone, especially her father; however, Ágata is very hesitant to come out and put their love to the test.