The Office is Mine
Cute and funny, Zac thinks he's the most popular gay man in the office, but when a new, younger, funnier and gayer colleague, Tristan, joins the office, Zac worries that he's being threatened and possibly replaced. As jealousy and anxiety grow, a gay power struggle erupts.