David's best friend from college suddenly arrives in Los Angeles to visit him, but when his flight back to China is canceled due to the epidemic, David decides to let him stay overnight until the flight is rescheduled. However, David has a secret in his heart: he already has a crush on his best friend. In this closed world, should he have the courage to confess his love?