Son of a Dancer
After suffering the loss of his mother, Majed discovers that his mother was a belly dancer. The secret shocks him and makes him wonder how much pressure his mother, a female dancer, must have been under in conservative Islamic society. Majed decides to put on the costume and reacquaint himself with his mother through dance.