Aniki and Me: A Kiss to Remember
Akira and Masa are fledgling comic storytellers. Living together in a small apartment with no bathroom, they audition daily. At an audition one day, a duo already active on TV is in the middle of rehearsals. As Akira and Maza eagerly watch the duo, hoping to steal a few tricks, an ambiguous atmosphere develops that develops into something more.