Outside the Aquarium
At a local art fair in Germany, Jonas is preparing for the launch of his latest exhibition, Beyond the Aquarium. As a black man, an immigrant, and a gay man, Jonas' multiple marginalized identities have not only put him under creative pressure, but also social stigma. During the nights, he dreams of fluorescent-colored sea creatures, which suggest a change to his love life and career...