The Tune of Goodbye
Kohei, a bar owner, is about to close down his venue for good while hiding the fact that he is seriously ill. One night, he meets an injured young man, Hiroto, and brings him back to the bar to heal. A deep bond develops between the two, and Kohei is left with an unfinished piece of music that was left behind by his ex-lover. He decides to take to the stage in order to finish their song.