Forest Dreaming
When He Sen and Lin Feng each experience a breakup, they share the same bed and have the same dream. For He Sen, it was a dream of renewed love with his ex, while for Lin Feng, it was a sad dream separating from his ex. After waking up, they pass by each other, and He Sen secretly used his cell phone to capture the footage of their previous meeting in time and space.