Childhood
Chane and Koh have grown up together and have been inseparable since their childhood. As they get ready to graduate high school, Koh starts to develop relationships with the girls at school. As Chane observes his friend's interactions with his girlfriend in silence, he feels conflicted and lost. One day, he decides to confess his feelings to Koh.