The Uninhabitable Ones
A Brazilian contemporary dance company is rehearsing its latest dance, a physically charged work for the male body, based on South America's black queer culture. A young dancer, Pedro is confused by his own identity, and with the guidance and collaboration of the choreographer, they create a poetic and intimate dance of liberation for queer bodies.