Mr. Boner
A young man with a part-time job who suffers from sexual dysfunction receives stimulating treatment from Sakuo, a senior student and counsellor. After getting treated, his suppressed desire refuses to go soft. Since he has never made love before and has no way to channel his new hard energy, Sakuo seduces him and teaches him the ways of lovemaking.