On a summer afternoon in Berlin during the pandemic, two Brazilian gay men swim naked in a lake, talking about love, sex and freedom. This short experimental film, shot with a cell phone, presents the real feelings and challenges of Brazilian gay men living in a foreign country through natural dialogue and improvisation.