Lamma
Emma reminisces on a story several years ago after returning to Lamma Island. Emma's best friend has fallen out of love and Hoyan goes with her to Lamma Island for a break. They talk about their dreams and emotions, and the relationship deepens. Encouraged by her best friend, Hoyan decides to become a photographer and adopts a new name, Emma.