Men at Work Selling Sex Online
The adult entertainment industry has entered the age of self-production, where performers have become their own bosses, handling everything from filming to distribution. This movie focuses on gay male creators on platforms such as OnlyFans and JustForFans, who create a stage in their homes, manage their fans, sell intimate relationships, and show a new lifestyle under the sex economy.