Junxi discovered that Atuo had tried hard to change in the past in order to attract him. After being accepted for the internship, Junxi decides to propose living together. However, Tuo's relationship with his father becomes increasingly strained, and he even forces him to move to Kaohsiung, which puts their relationship in jeopardy.