Junxi and Atuo grew up together and have a close relationship. Now in college, Jun Xi asked Tuo to help him with love, from watching a movie to almost kissing, with every step challenging their relationship. When they travel to the beach, the two stay in the same room, and the ambiguous atmosphere becomes more and more exciting.