Stay By My Side After the Rain Episode 12 (Finale)
Kanade and Mashiro return to their warm and sweet life together. They plan a private wedding ceremony at their familiar café, while Mashiro confides in his mother that Kanade is the most important person in his life — the one he wishes to walk beside into the future.