Mashiro suggests going back home with Kanade to attend a class reunion. Facing his strict father and the heavy atmosphere of home weighs Kanade down, but reuniting with old classmates brings back many joyful memories of youth, and his bond with Mashiro grows closer. However, their flirting is witnessed by Kanade's father...