Stay By My Side After the Rain Episode 6
Kanade and Mashiro's relationship seems to be getting sweeter and sweeter, but Kanade's interaction with his colleagues at work makes Mashiro jealous. Just as their relationship develops, Mashiro asks to spend the night at Kanade's house.