Stay By My Side After the Rain Episode 5
Mashiro returns home and deals with the emotional manipulation at the hands of his mother. However, Kanade expresses that he’s willing to be there for him, which moves Mashiro greatly. The two share their first intimate encounter, and their relationship deepens.