Stay By My Side After the Rain Episode 1
Kanade, a young man living in Tokyo, has decided to never fall in love again while hiding the fact that he is gay. One day, his high school friend, Mashiro, who once had special feelings for Kanade, reappears after six years. During their reunion, Mashiro says something Kanade can't believe...